Email: info@joqdedana.com       joqdedana App

با اولین ورود به سامانه و تکمیل پروفایل خود

    7 هزار تومان اعتبار رایگان دریافت کنید

✅درآمدی بر رشته ی پزشکی????

?دکتر ملیکا خانلرزاده
دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مدیریت دپارتمان تجربی

رشته ای محبوب و متقاضی که تصور خیلی از ما ها که الآن دانشجوی این رشته هستیم شاید خیلی متفاوت تر باشه از این رشته نسبت به زمان کنکور!!!?یکی از علت هاش میتونه مربوط به این باشه که بعضی از دانش آموز ها دوست دارند زود تر از فشار درس و کنکور ?راحت بشن و به خیال خودشون زندگی آسوده و شرایط رفاهی بهتری رو با دکتر شدن تجربه کنند!?امّا اول باید عرض بکنم خدمتتون که: از ورطه ی ما خبر ندارد?….آسوده که بر کنار دریاست!!!?

واقعیت اینه که” اعمال ما به ما وابسته است همان چنان که درخشندگی به فسفر”???!!!یعنی شما در زندگی تون نقاط عطف زیادی داشتید و خواهید داشت که که جهت تقعر زندگیتون رو تعقیر میدن و باعث میشن شما به قله ای ???که برای خودتون مشخص کردین زود تر برسید! یکی از این نقطه ها !!! هم همین کنکورتون هست!!!پس باید حسابی مراقبش باشید!!!و خلاصه این که پیشنهاد ما به شما اینه که همه ی سعیتون رو بکنید که امتیاز این مرحله رو از دست ندید!!!???✅✅✅

البته نا گفته نمونه که بعضی ها هم هستند تا اسم رشته ی پزشکی رو می شنوند همش یاد فیزیو لوژی و آناتومی و …یه عالمه درس های سخت دیگه و شب نخوابی ها و کشیک ها ی اینترنی و طرح و الی آخر میفتن !!!

امّا همه ی اینا که گفتم فقط یک بعد از ابعاد زیاد این دریاست !!! …???

برای فهم بهتر این موضوع بهتره اول موجودی رو تعریف کنیم که در فرهنگ لغت فارسی”? دانشجوی پزشکی “نامیده شده ولی بهتره که از لفظ پر مغز!!!تر “پزشک در حال تحصیل”? استفاده بشه که تعبیر جذاب تر و البته واقعی تری می تونه باشه!عبارت است از:فردی که (درس میخواند گاهی خسته می شود شکست می خورد اما دوباره بلند می شود و ادامه می دهد مجددا خسته می شود ….ادامه می دهد)*N!!!?
+
فعالیت اجتماعی (در صورت علاقه)انجام میدهد+پژوهش و تحقیق میکند??+ورزش می کند???️? چون می داند برای ارتقا سلامتی انسان ها نخست خودش بابد سالم باشد!+احتمالا در کنار درس کار می کند+البته تفریح هم میکنه!!!☺️

خب این یک تعریف مختصری بود از یک دانشجوی این رشته!!!و قضیه شاید به این سادگی ها هم نباشه!!!اما صمیمانه میگم که این رو بدونید اگه واقعا میخواین جایی بیاید که عاشق درستون و کارتون و زندگی تون بشید و دوست دارید که مسیر زندگی تون از حالت افقی به عمودی تبدیل بشه !!!و پرواز رو با وجود طوفان دوست دارید!!!??…..واسه به دست آوردنش بجنگید✌️? و از هیچ تلاشی دریغ نکنید!و مطمیِن باشید ما تا آخرش کنار تون هستیم!!!???
✅حسن ختام:
?آشنایان ره عشق در این بحر عمیق
غرقه گشتند و نگشتند به آب آلوده?

رشته های دانشگاهی علوم تجربی

#انتخاب_رشته
#مشاوره
#معرفی_رشته_ها
#پزشکی
#دپارتمان_تجربی
#جغد_دانا #گروه_آموزشی_جغد_دانا
#کنکور_سراسری_۹۷
https://t.me/joqdedana

0 پاسخ به "معرفی رشته پزشکی (قسمت سوم)"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright joqdedana.com all rights reserved

منوهای نصب در پنل مدیریت