Email: info@joqdedana.com       joqdedana App

با اولین ورود به سامانه و تکمیل پروفایل خود

    7 هزار تومان اعتبار رایگان دریافت کنید

معرفی رشته هوشبری

?زهرا عسگری
دانشجوی هوشبری

از رشته های پیراپزشکی است که با بیهوشی تفاوت دارد،امکان ادامه تحصیل تا دکترای بیهوشی وجود ندارد و دانشجویان این رشته میتوانند در سایر رشته های علوم پزشکی در مقطع ارشد مثل پرفیوژنیست، Icu،NIcu،اناتومی،فیزیولوژی وپرستاری،اتاق عمل و… ادامه تحصیل بدهند.
کارشناس هوشبری در اتاق عمل مسئول بیهوش کردن ،بیحسی و ایجاد ارامش برای بیماران است.پزشک متخصص بیهوشی روی کار کارشناس بیهوشی نظارت میکند و کارشناس برای انجام هرکاری با متخصص هماهنگ میکند.

سه درس فیزیولوژی،فارماکولوژی و روش بیهوشی در این رشته اهمیت فراوان دارد.
این رشته خیلی حساس و پر استرس است و افراد بااعتماد به نفس و قوی که مدیریت بحران و سرعت عمل بالا وقدرت تصمیم گیری داشته باشند در ان از موفقیت بیشتری بر خوردارند.

کارشناسان هوشبری علاوه بر اتاق عمل میتوانند در اورژانس،Icu و ccu مشغول به کار بشوند.
دانشجویان این رشته چه در دانشگاه های دولتی مشغول به تحصیل باشند چه در دانشگاه های ازاد پس از گذراندن ۷ترم دانشگاهی(سایر رشته های پیراپزشکی ۸ترمه هستند)،دوسال طرح اجباری دارند که در ایام طرح کارمند محسوب میشوند و به ازای کاری که انجام میدهند،حقوق دریافت میکنند.( پایه حقوق ایام طرح تقریبا دو میلیون تومان)
از ترم دو رشته هوشبری ،واحد های کاراموزی بیمارستان شروع میشود که به دانشجو کمک میکند درس های تۓوری که در دانشگاه می خواند به صورت عملی نیز یاد بگیرد.ترم ۷هوشبری عرصه نام دارد که دانشجو فقط به بیمارستان میرود و تمام انچه که اموخته است باید به صورت عملی امتحان کند.

به امید موفقیت همه داوطلبین و دانشجو های عزیز

رشته های دانشگاهی علوم تجربی

#معرفى_رشته_ها
#مشاوره
#هوشبری
#دپارتمان_تجربى
#انتخاب_رشته
@joqdedana

0 پاسخ به "معرفی رشته هوشبری"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright joqdedana.com all rights reserved

منوهای نصب در پنل مدیریت