Email: info@joqdedana.com       joqdedana App

با اولین ورود به سامانه و تکمیل پروفایل خود

    7 هزار تومان اعتبار رایگان دریافت کنید

✅ معرفی رشته – #مهندسی_معدن
محمد شهبازی دانشجوی مهندسی معدن دانشگاه تهران – مازیار زمانپور عمران دانشگاه تهران

همانطور که از نامش پیداست مهندسی معدن ارتباط مستقیم با معادن و بهره‌برداری از آنها دارد که در گرایش های اصلی اکتشاف (شناخت معادن و پتانسیل آنها) ، استخراج (نحوه بهره برداری بهینه) و فرآوری(بهبود خاصیت های ماده معدنی در محیط کارخانه ای) و… در کارشناسی ارشد روبروست. این مهندس عموما به طور مستقیم با طبیعت در ارتباط است و اندک فعالیت های دفتری وجود دارد. برای استخدام و کار هم شرکت های خصوصی یا ادارات و وزارتخانه های زیادی وجود دارد که در صورت نبود سرمایه برای ایجاد شرکت شخصی می توان جذب آنها شد. و متاسفانه در بخش های کارگاهی محدودیت هایی برای خانم ها وجود دارد. البته آن دیدی که از معادن تحت یه مکان تاریک و سیاه و سرپوشیده داریم اکثرا درست نیست و بیشتر معدنها بصورت روباز هستند! ?
دروس دانشگاهی بصورت آشنایی با ویژگی مواد معدنی با چاشنی شیمی و نرم افزار است. که البته این دروس به تنهایی برای موفقیت کافی نیستند.
در انتها اکثر دانشگاه های کشور مهندسی معدن را ارائه می دهند (دانشگاه های تهران و شریف مسلما پیشتاز هستند با داشتن اساتید با تجربه و تسهیل در جذب و فراگیری مهارت های عملی) و در صورت علاقه و شخصیت متناسب با شرایط محیطی می توانید از موفق ترین افراد سطح بالای معدن شوید.

#انتخاب_رشته #معرفی_رشته_ها
#مشاوره #کنکور_۹۷
#مهندسی_معدن
#دپارتمان_ریاضی
#جغد_دانا #گروه_آموزشی_جغد_دانا
#کنکور_سراسری۹۷

https://t.me/joqdedana

0 پاسخ به "معرفی رشته مهندسی معدن"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright joqdedana.com all rights reserved

منوهای نصب در پنل مدیریت